Fin dag...♥

Haha!:D Jaa, vilken fin dag det var idag, soligt hela dagen!XP Förlåt att jag inte alls har skrivit mkt på bloggen, men jag och Kerstin ska nog starta en ny...:)

Iallafall... På förmiddan va familjen o jag och badade på ett äventyrsbad! Det va såå roligt att va där...:P Vi åkte i vattenruchbanor, klättrade på en klättervägg, åkte i en ström och badade bubbelpool... haha!:D Vi gjorde jättemkt rolige saker!

Btw: Idag på kvällen e det ju Earth Hour! När man släcker alla lampor och stänger av elen i en timme. Det e såå mysigt!♥ Men förra året stängde vi av elen en timme för tidigt så typ alla grnnar undra varför vi hade det så mörkt!XD Men jag tror att det börjar kl.20.30 till kl.21.30.

Hoppas att ni får en fin o rolig helg!:)
Kramar Klara!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: