CUP!!!:D

Heej!Idag hade laget CUP!!!:D Det va jätte kul att spela,och det va verkligen as-kul me alla tjejerna!:P Det var samling kl.5 och sen så åkte jag hem kl.8, så jag har spelat fotboll i 3 timmar idag!!!:) Snacka om att jag kommer sova gott inatt!;) Men iallafall... Vi förlorade alla matcher förutom den sista som vi vann.:( Men endå. Vi vann ju iallafall 1 match!:)
Och jag ramlade nästan hela tiden!XD För att antingen snubblade jag på någons ben eller så sprang jag typ bara och ramlade!:S haha:D En i laget höll räkningen: På en match ramlade jag 5 gr! Men jag gjorde alldrig illa mej(konstigt:S)  Fast efter ett tag(ett ganska långt tag) fick jag lite mer balans och då ramlade jag inte så mkt.
Ha det bra!
Kramisar Klara!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: