Tjena!

Tjena!Igår kväll kom jag hem från cararieöarna:( Det var så mysigt där och så var det så varmt:D Men det va kul och träffa alla kompisar för jag har saknat er!Kom hem väldigt sent igår:halv 2 på natten!Och sen var det skola så jag behövde gå upp kl:7.Så om ni undrar så är jag väldigt trött!!! Idag fick vi göra test till Vi i 5:an.Det var faktist ganska kul:)Fast vissa frågor var grymt lätta, en var så här:Vad betyder runor?
1.Stenålderskläder. X.Forntida skrift. 2.Tysk maträtt.XD
Hoppas att ni har haft ett bra höstlov men bara så ni vet....Mitt höstlov var BÄST!!!:D
Kram Klara
frida

Så fin blogg ! :D

hur äre med dig ? :)



puss

PUBLICERAT DEN 2010-11-14 KLOCKAN 22:57:00
BLOGG: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: