Dansuppvisning!

Heej alla bloggläsare!
Idag har jag(Klara) haft dansuppvisning!
Det var kul,vi hade ett tema,sagotema och min dansgrupp skulle vara Askungen.
Jag och isabelle går i samma grupp så vi fixade oss och åkte dit tillsammans och Ines(Isabelles granne) hjälpte till.
Sen när vi uppträdde såg jag lilla söta Fanny oxå!
Och nu har vi fått en ny fin header,jag tror att Kerstin har gjort den..Den var iallafall Jättesnygg!

Här ovanför är den nya headern.
Ha det bra!
Kram Klara
Linette

Vad kul att ni tyckte om headern! :)

PUBLICERAT DEN 2010-05-24 KLOCKAN 15:47:01
BLOGG: http://nettees.blogg.se/
kerstin<3

ja,tack så mkt!

PUBLICERAT DEN 2010-05-25 KLOCKAN 13:47:23
Anna R (fannys syrra)

haha såg ni mig?? jag var en katt :P

PUBLICERAT DEN 2010-06-09 KLOCKAN 13:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: